Hírek
2018. Június 09. 12:08, szombat |
Belföld
Forrás: mti
A legkreatívabb színházakat díjazta a Magyar Teátrumi Társaság
Színházat vegyenek! címmel negyedik alkalommal rendezte meg a Magyar Teátrumi Társaság a Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) nyitónapján színházmarketing szakmai konferenciáját, amelyet követően díjakat is átadtak.
A Magyar Teátrumi Társaság pénteki közleménye szerint a Bartók Kamaraszínház és Művészetek Háza az év legjobb színházi plakátjáért járó díjat vihette haza, a Fővárosi Nagycirkuszé lett a legjobb nyomtatott kiadvány, a Budapesti Operettszínházé pedig a legjobb színházi weblap.
A Centrál Színházé lett a legjobb videó-trailer, a székesfehérvári Vörösmarty Színházé a legjobb szék, a Szatmárnémeti Északi Színház - Harag György Társulaté pedig a legjobb büfé.
Az idén újdonságként meghirdetett merchandising (ajándéktárgy) kategória nyertese a nagyváradi Szigligeti Színház.
Mint írják, az elmúlt évek jegyeladási statisztikái hűen igazolják, hogy a színházak egyre hatékonyabban és kreatívabban használják a kommunikációs eszközöket. Ezt elismerve a Magyar Teátrumi Társaság 2017-ben színházmarketing-díjat alapított Színházat vegyenek! néven, amelyre online formában hat kategóriában lehetett pályázni a szinhazbamentem.hu weboldalon, egy kategóriában pedig a konferencia helyszínén neveztek a résztvevő színházak képviselői. Ebben az új felhívásban keresték az évad klasszikus, szép kivitelezésű, vagy újszerű, egyedi ötleten alapuló reklámtárgyait.
A felhívásra 144 pályázat érkezett 48 színháztól. A versenyen indult színházak maguk szavaztak a pályaművekre, a saját nevezésekre nem lehetett voksolni.
A kategóriák győztesei értékes, a 2018/2019-es évad marketingkommunikációjában felhasználható nyereményekben részesültek. Részt vehetnek színházanként két fővel egy kétnapos marketingképzésen, valamint a nyertes színházak lehetőséget kapnak egy-egy Facebook-kampány lebonyolítására.
Az InfoPont, Országos Programajánló Magazin különdíját Az évad legjobb színházi trailere kategória nevezője, a Centrál Színház nyerte el.
A közlemény idézi Szabó Lászlót, a Magyar Teátrumi Társaság titkárát, aki szerint a színházakkal kapcsolatban a közönség várja és elvárja a megszokott megjelenéseket, ugyanakkor az új közönségrétegek megszólítása és a fiatalok figyelmének megragadása csak innovatív módszerekkel lehetséges.
Az idei konferencia fókuszában az online marketing állt. Neves hazai és külföldi szakemberek beszéltek az aktuális trendekről, a színházak számára is érvényesíthető online kommunikációs megoldásokról.
A konferencia részletei, a pályázatok és a Színházat vegyenek! díj nyertesei megtekinthetők a szinhazbamentem.hu weboldalon.
Ezek érdekelhetnek még
2024. December 04. 06:00, szerda | Belföld
Hankó Balázs szerint a magyar EU-elnökség felnyitotta Európa szemét az oktatás, a kutatás és a családügyek területén
Az Európai Unió Tanácsának magyar elnöksége felnyitotta Európa szemét az oktatás, a kutatás és a családügyek területén, hiszen csak erős nemzetek tehetik erőssé Európát, Magyarország ebben elkötelezett -
2024. December 04. 06:00, szerda | Belföld
Orbán Viktor szerint mi vagyunk a migrációpárti Brüsszel ellenzéke
A migrációpárti Brüsszel ellenzékének nevezte a kormányoldalt Orbán Viktor miniszterelnök keddi Facebook-videójában.
2024. December 04. 06:00, szerda | Belföld
Szijjártó Péter szerint a magyar gazdaság a rendkívüli nehézségek ellenére is jól helytállt idén
A magyar gazdaság a rendkívüli nehézségek és turbulenciák jellemezte jelenlegi globális környezetben is jól helytállt idén, ami jó alapot biztosít a jövő évi jelentős növekedéshez
2024. December 04. 06:00, szerda | Belföld
Nagy Márton: elindul a Demján Sándor Program
Az új gazdaságpolitikai akcióterv részeként elindul a Demján Sándor Program, amelyet a kormány a Magyar Kereskedelmi és Iparkamarával közösen hajt végre - mondta Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter kedden Budapesten.