Városlista
2024. július 16, kedd - Valter

Hírek

2012. Szeptember 27. 16:44, csütörtök | PR
Forrás: InfoVáros

Kahani „felejthetetlen élmények”

Kahani „felejthetetlen élmények”

Egyre több helyen lehet látni a Kahanival kapcsolatos dolgokat, de nem derül ki pontosan, hogy mi ez a „felejthetetlen élmény” amit árulnak?

A Kahani nagyon friss még Magyarországon, sőt Európában is. Pár hónapja indult el egy új koncepció alapján, amely egy olyan piaci rést kíván betömni, amely az akciós kuponoldalak által keletkezett.
Ezek az óriási számban futó kuponos oldalak elindítottak egy folyamatot, amely a mi felfogásunk szerint hosszútávon nem működhet, több okból sem:
A vásárlók szemszögéből természetesen leginkább pozitív, mivel olcsóbban jutnak hozzá termékekhez, szolgáltatásokhoz, azonban ezek az akciók időszakosak, sokszor csak 1-1 napig tartanak.
Ez természetesen annak, aki éppen lemarad egy ilyen kedvezményről idegesítő, csalódást keltő lehet, ami sokszor inkább negatív hatást ér el a cég megítélésében. Nyilván nem ez lenne a szolgáltató célja.
A cégek szempontjából pedig semmiképpen nem tartható fent sokáig, mivel aki egy ilyen akcióra lecsap az valószínűleg a következő alkalommal épp egy másik étterem, fodrász, hotel stb. szolgáltatásait fogja egy másik kuponoldalon levadászni. Tehát nincs meg a „márkahűség”.
Sőt, statisztikákkal mutatták ki, hogy azok, akik olcsón veszik meg például az étteremben a főételt, azok az előzetes reményekkel ellentétben, nem fognak emellett több száz, esetleg ezer forintot elkölteni italra, desszertre vagy egyéb fogásokra. Így hiába csábított az étterem több tíz, esetleg száz új vendéget magához, nem a megfelelő vendégkör volt.

Miben más a Kahani? Hogyan lehet ezt másképpen?

A Kahani állandó akciókat hirdet, egy olyan zárt közösségnek, egy „elit” klub tagjainak, akik az exkluzív szolgáltatók ajánlatait próbálhatják ki akár 80% kedvezménnyel.
A felhasználók számára előnyös még, hogy a kupon értékének 20%-t kell csak előre kifizetni, a maradék összeget csak a helyszínen a kupon felhasználásakor. Ez egyfajta biztosíték, másrészt a szolgáltatók számára is óriási pozitívum. Azonnal megkapják a pénzüket, nem ülünk rajta hónapokat.
Mivel a közösségünk zárt, ezért olyan hirdetőket is be tudunk csábítani, akik nem szeretnék, hogy az egész ország megtudja (főleg meglévő vendégkörük), milyen akcióik futnak, mekkora árengedményt adnak a Kahani-tagoknak.
Ráadásul oldalunkon vannak fantasztikus külföldi ajánlatok is arra az esetre, ha valaki külföldön szeretne nem csak szállást, de mellé kedvezményes éttermi fogyasztást, wellness-t vagy akár egy ejtőernyős ugrást betervezni.
Célunk azonban tényleg az, hogy ne csak kellemes időtöltést adjunk, hanem egy „felejthetetlen élményt” biztosítsunk a klubtagok számára.
Olyan ajánlatokat próbálunk összeállítani, amelyek alkalmasak arra, hogy valaki ezeket évfordulóra, születésnapra, legény- leánybúcsúra, ballagásra bármilyen más ünnep alkalmából megvásárolva egy komplett, minden igényt kielégítő csomagot kapjon, ami nem igényel további szervezést, gondoskodást és mégis a maximális élményt nyújtja.
Azt tudom csak ajánlani, jöjjön el mindenki és nézze meg saját szemével, regisztráljon!
Kahani.hu

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 10. 14:19, szerda | PR

K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás

már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén

2024. Július 09. 11:57, kedd | PR

K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok

a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal

2024. Július 08. 14:40, hétfő | PR

Egy raktár szerepe a kereskedelmi vállalatok sikerében

A siker mindenki számára mást jelent és természetesen nem ugyanaz a válasz ha magánemberként vagy cégként vizsgáljuk a kérdést.

2024. Július 05. 13:34, péntek | PR

K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket

a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését