Hírek
2011. Október 07. 12:07, péntek | PR
Középpontban az ügyfél: megújult a Telenor tatabányai üzlete a Vértes Centerben
A Telenor az idei évben nem csak hálózatát fejleszti, hanem teljes üzlethálózatát átalakítja.
A megújulási folyamat ma újabb állomásához érkezett: a Vértes Centerben ünnepélyes keretek között megnyitották a mobilszolgáltató megújult értékesítési pontját.
Az elmúlt tíz év legjelentősebb, a teljes értékesítési hálózatot érintő fejlesztés nem pusztán arculati frissítés. A szolgáltató a leginnovatívabb digitális megoldásokat alkalmazza a hatékony és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében. Ezek közül több egyedülálló a hazai mobilkommunikációs üzletek esetében.
Tart a Telenor hálózatmodernizációs programja, illetve augusztusban a szolgáltató bevezette Hipernet portfólióját is, mely minden eddiginél gyorsabb, 42 Mbps névleges maximális letöltési sebességű internetkapcsolatot biztosít az előfizetők számára. A Budapesten és környékén augusztus vége óta elérhető nagysebességű, nagyobb kapacitású hálózat kiépítése után a munkálatok országszerte tovább folytatódnak. Befejezésüket követően a Telenor minden olyan városban biztosítja majd a 42 Mbps-os névleges maximális letöltési sebességet, ahol 3G hálózat rendelkezésre áll.
A Telenor 230 üzletet átfogó átalakítási programjának első állomásaként augusztus végén a budapesti Pólus Centerben nyitotta meg legújabb bemutatótermét, de 2012 közepére a szolgáltató saját bemutatótermei és partnerüzletei is megújulnak, egységes ügyfélélményt biztosítva vásárlói számára. Az átalakításkor a cél a norvég vállalat filozófiájához illeszkedő, modern, letisztult és átlátható, ugyanakkor ügyfélközpontú, barátságos és kényelmes eladótér létrehozása volt. A hálózat 230 meglévő tagja mellett a mobilszolgáltató ebben az évben három új saját tulajdonú értékesítési pont megnyitását is tervezi.
„Új, nagysebességű Hipernet hálózatunk, Hipernet tarifacsomagjaink és kapcsolódó eszközajánlataink mellett teljes üzlethálózatunk felújítása is szerves része fejlesztéseinknek. Célunk a felhasználói és az ügyfélélmény fokozása, valamint egy közvetlenebb, partneri kapcsolat kialakítása az ügyfelekkel. Üzleteinket a modern technológia segítségével úgy alakítjuk ki, hogy minél hatékonyabban tudjuk segíteni a vásárlókat lehetőségeik megismerésében és az optimális döntésben. A megújított üzletek megegyező minőséget és szolgáltatásokat kínálnak majd ügyfeleinknek az ország bármely pontján.” – mondta Fejes Zoltán, a Telenor lakossági értékesítési igazgatója.
Az új üzletkialakítás főbb jellemzői:
Az „élő termékfalaknál” minden üzletben kipróbálhatók a működő készülékek, így valódi, kézzel fogható élménnyé válik a vásárlás.
A Telenor készülékei érintőképernyők segítségével böngészhetők, lekérdezhetővé válnak, illetve lehetőség nyílik arra, hogy az ügyfél igénye szerint, egyszerűen összehasonlítsa a kiemelt készülékeket. A kiállított mobiltelefonok jellemzői ráadásul a tartóról való leemeléskor automatikusan megjelennek az LCD-kijelzőn.
Minden igény és probléma egyedi. A megújulás során a mobilszolgáltató még hatékonyabb ügyfélkiszolgálást valósít meg. Az eladóhelyeken történő ügyintézés során az eddig megszokott eladó-vevő szerepek helyett a munkatársak tanácsadóként, az ügyféllel közösen keresik meg az egyes igényeknek leginkább megfelelő terméket, szolgáltatást.
Az átalakulás után központilag frissülő érintőképernyők, „elektronikus poszterek” és digitális árcímkék váltják ki a korábbi papíralapú kommunikációs felületek legnagyobb részét. Így várhatóan kevesebb lesz az értékesítésben felhasznált nyomtatott információs anyagok mennyisége, és csökken az ezek kiszállításával járó üzemanyag fogyasztás és károsanyag-kibocsátás is.
A belső térben „multibrand-falakon”, az üzlet arculatába illeszkedve, ugyanakkor vizuálisan jól elkülöníthetően és felismerhetően kapnak helyet a társmárkák (Red Bull MOBILE és djuice). Külön modulokat kapnak a készülékgyártók is időszaki promócióik céljára.
A tartozékok funkciójuk szerint, átlátható rendben kerülnek kihelyezésre. Az ügyfelek külön válogathatnak a zenehallgatáshoz szükséges eszközök, a fej- és fülhallgatók, a töltők és adatkábelek, valamint a stílusos kiegészítők között. Itt találhatók az autós és navigációs kellékek, kihangosítók, headsetek is, hiszen a Telenor számára fontos a biztonságos, balesetmentes vezetés.
Virtuális séta:
https://www.facebook.com/telenorhungary?sk=app_144206879002752
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 14:07, hétfő | PR
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok
2024. Október 21. 12:08, hétfő | PR
Már tizenévesen elkezd befektetni és megtakarítani a Z generáció
óriásit ugrott a felelős alapok kezelt vagyona
2024. Október 14. 10:53, hétfő | PR
Tudásbázis és TikTok pénztanár különdíj várja a versenyzőket
15. évfordulójához érkezett a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő
2024. Szeptember 19. 09:52, csütörtök | PR
Idén átlépi a 20 milliárdos árbevételt a Jánosik Kft.
Jelentős mérföldkőhöz érkezik a több mint 30 éve alapított, 100 százalékban magyar tulajdonú Jánosik és Társai Kft.: várhatóan idén átlépjük a 20 milliárd forint éves árbevételt.