Hírek
2014. Október 11. 00:00, szombat | PR
Október a látás hónapja
A Látás Hónapja kezdeményezés célja felhívni a figyelmet a rendszeres látásvizsgálat fontosságára.
Világszintű felmérések alapján az emberek több mint 50 százalékának lenne szüksége valamilyen látás korrekcióra, Magyarországon közel 1,5 millióan még sosem vettek részt szemvizsgálaton. Az akció célja, hogy ezek az emberek is megvizsgáltassák szemüket. A látásvizsgálaton ugyanis nemcsak egy esetleg később súlyossá váló szembetegség, hanem a cukorbetegség vagy akár a magas vérnyomásra utaló jelek is felfedezhetők. A gyakori fejfájás, rossz közérzet kiváltó oka sok esetben az éleslátás és dioptriakorrekció hiánya, vagy a nem megfelelő látásjavító eszköz viselése.
A szemüveget az egyén adottságai, fiziológiás jellemzői alapján készítik, hiszen a két szem távolsága páciensenként eltérő, akárcsak a két szem dioptria igénye. Az előre gyártott egyen szemüvegek azonban az átlagos adatokat veszik figyelembe.
Az Opti Markt szaküzletben ingyenes látásvizsgálat és további akció várják Önöket!
Bővebben az Opti Marktról ITT olvashat!
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 14:07, hétfő | PR
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok
2024. Október 21. 12:08, hétfő | PR
Már tizenévesen elkezd befektetni és megtakarítani a Z generáció
óriásit ugrott a felelős alapok kezelt vagyona
2024. Október 14. 10:53, hétfő | PR
Tudásbázis és TikTok pénztanár különdíj várja a versenyzőket
15. évfordulójához érkezett a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő
2024. Szeptember 19. 09:52, csütörtök | PR
Idén átlépi a 20 milliárdos árbevételt a Jánosik Kft.
Jelentős mérföldkőhöz érkezik a több mint 30 éve alapított, 100 százalékban magyar tulajdonú Jánosik és Társai Kft.: várhatóan idén átlépjük a 20 milliárd forint éves árbevételt.