Városlista
2024. július 17, szerda - Endre, Elek

Hírek

2018. November 16. 18:00, péntek | PR

Újra díjazott lett a Jánosik Kft.

Újra díjazott lett a Jánosik Kft.

Harmadszor nyerte el a MagyarBrands, másodszor pedig a Superbrands díjat a Jánosik és Társai Kft. - tájékoztatott Jánosik Lajos, a Jánosik és Társai Kft. tulajdonosa.

Harmadszor nyerte el a MagyarBrands, másodszor pedig a
Superbrands díjat a Jánosik és Társai Kft. - tájékoztatott Jánosik Lajos, a Jánosik és Társai Kft. tulajdonosa.

A MagyarBrands márka hazai minőségeket díjaz. Szempont, hogy a díjazottak méltó képviselői legyenek a díjnak itthon és külföldön egyaránt. Feltétel az is, hogy a piacokon olyan értékeket képviseljenek, amelyek a vásárlóknak a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.

A Superbrands díjat, a legkiválóbb, Magyarországon működő márkák alapos, sok mindenre kiterjedő vizsgálata alapján ítélik oda. Mindkét díj elnyeréséhez ugyan olyan szigorú elvárásoknak kellett megfelelni mint korábban.

A díjak odaítélésekor figyelembe vették, hogy a Jánosik és Társai Kft. az elmúlt 30 év során a piaci igényekhez igazodva folyamatosan fejlesztette szolgáltatásait, s így ma már komplex facility management megoldásokat nyújthat. Piacvezetők a takarítási szolgáltatásokban. További 5 ágazatuk, az építőipari, az ingatlanüzemeltetési, a biztonsági szolgálat, a külterület-gondozási és az étkeztetési egymástól függetlenül, de egymást kiegészítve is sikeresen működik.
Az elmúlt időszakban évről-évre, 10 milliárd feletti árbevételt értek el. Értékelték azt is, hogy az eredményt visszaforgatják a cégbe, folyamatosan fejlesztve az irodaházaikat, gépparkjukat, s adnak a külső megjelenésükre is. A dolgozóknak és megrendelőknek is fontos, hogy nagy figyelmet fordítanak a fizikai és szellemi képzésekre, továbbképzésekre. Jórészt ennek is köszönhető, hogy a nehéz munkaerőpiaci helyzet mellett is tartani tudták a dolgozói létszámukat – mondta Jánosik Lajos.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 10. 14:19, szerda | PR

K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás

már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén

2024. Július 09. 11:57, kedd | PR

K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok

a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal

2024. Július 08. 14:40, hétfő | PR

Egy raktár szerepe a kereskedelmi vállalatok sikerében

A siker mindenki számára mást jelent és természetesen nem ugyanaz a válasz ha magánemberként vagy cégként vizsgáljuk a kérdést.

2024. Július 05. 13:34, péntek | PR

K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket

a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését