Városlista
2024. július 26, péntek - Anna, Anikó

Hírek

2013. Augusztus 11. 11:00, vasárnap | Helyi

Kiderült: a magyar férfiak hűségesebbek a nőknél!

Kiderült: a magyar férfiak hűségesebbek a nőknél!

A hölgyek közel fele elcsábul, ha népszerűbbet lát

Bárki bármi mást állítson, számok bizonyítják: hűségesek a magyar férfiak! A Grando online pláza legfrissebb felmérésében mindkét nem képviselőinek többsége úgy nyilatkozott, hogy nem cserélné le jól bevált márkáját csak azért, mert egy másik trendibb, divatosabb, szexibb. A mondás, mely szerint „az asszony ingatag” azonban ez esetben is igaz, hiszen a hölgyek közel 50%-a válaszolta azt, hogy hajlandó lenne túllépni a megszokott márkáján, ha népszerűbbet talál – ez az arány a férfiak esetében alacsonyabb.

A divathóbort az alacsonyabb végzettségűeket, vékonyabb pénztárcájúakat és a vidékieket érinti meg a leginkább, havi 70 ezer forintos bevétel alatt is fontos, hogy milyen az imidzse annak a terméknek, amit hordanak, használnak. Ezzel szemben a havi 300 ezer forint felett keresőket gyakorlatilag nem lehet befolyásolni, bárhol is éljenek az országban: ők több mint 60%-ban ragaszkodnak a terméken látható logóhoz, még akkor is, ha már van annál divatosabb a piacon.

Az online pláza felméréséből az is kiderül, hogy általánosságban mennyire márkahűek a magyar vásárlók. Nos, meglehetősen.
„A válaszadók 26%-a márkahűnek vallotta magát, 10% pedig egyenesen márkafüggőnek – fedte fel Orova Balázs, a Grando.hu B2C üzletág-igazgatója. – Igaz, több mint 20% úgy vallott, hogy egyáltalán nem kötődik semmilyen brandhez, 27 százalék hajlamos az ingadozásra, a maradék pedig arra húz, ahol éppen jó akciót lát.”

A Grando arra is kíváncsi volt, hogy vajon az ár, az akciók mennyire befolyásolják a magyar internetes vásárlókat. Érdekes, hogy - bár csak pár százalékkal -, de a nők az árérzékenyebbek. Leginkább a 70-100 ezer forint közötti keresetűek (nők, férfiak egyaránt) mondták azt, hogy lecserélnék márkájukat egy olcsóbbra, esetükben 5-ből 3-an nyilatkoztak így. Ahogyan nő az összeg, amiből a vásárlók havonta gazdálkodhatnak, úgy csökken az akciók vonzereje. A 300 ezer felett keresőknél a megkérdezettek kevesebb, mint felét érdekelte az ár, őket inkább a márka előnyei nyűgözik le. Alakul a tudatos vásárlói magatartás is, hiszen a Grando használói elsöprő többséggel inkább azt a brandet választanák, amelyet tesztelhetnek előtte, netán nyereményjáték is kapcsolódik hozzá.

A Grando Magyarország legnagyobb online plázája, a kérdőíves felmérés júnus-július hónapban, több ezer felhasználó megkérdezésével készült.

Címkék: márkahűség

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 23. 18:46, kedd | Helyi

Kézilabda-EL

Férfi kézilabda Európa-liga - A címvédő Flensburggal is azonos csoportban a Tatabánya

2024. Június 25. 13:17, kedd | Helyi

ALVÓ SÉRTETTŐL LOPTAK AZ AUTÓPÁLYÁN

A tatabányai rendőrök tetten érték azt a két román férfit, akik egy pihenőben ismeretlen módon kinyitották egy alvó sértett gépkocsiját, és abból pénzt vittek el.

2024. Június 04. 04:00, kedd | Helyi

Átadta rozsdamentes gerendákat gyártó üzemét Tatabányán a Transport-Beton

Egyenes és hullámos gerincű rozsdamentes gerendákat gyártó üzemet adott át a Transport-Beton Kft. Tatabányán.

2024. Május 25. 08:00, szombat | Helyi

Kiütötte az Ajka Kristályt a Perutz

A pápai csapat a szezon utolsó idegenbeli mérkőzését Ajkán játszotta, ahol a házigazdákat magabiztosan, 6-1 arányban győzte le.